Peeling dyniowy

Peeling Dyniowy to przełomowy peeling enzymatyczno-chemiczny przeznaczony dla skóry problematycznej, z nawracającymi problemami trądzikowymi, łojotokiem, rozszerzonymi porami i przebarwieniami pozapalnymi. Zabieg polecany jest również dla skóry dojrzałej z oznakami fotostarzenia.

Niespotykany dotychczas w preparatach wyciąg z dyni został doceniony przez amerykańskich naukowców. Jest bogaty w witaminę C [10%], B1, B2, B6, PP oraz K. Doskonale sprawdza się w terapii wspomagającej leczenie trądziku aktywnego, hiperpigmentacji i starzenia się skóry.

Wyciąg z dyni stanowiący 40% receptury, bogaty jest w beta-karoten, czyli prowitaminę A. Procedura zabiegowa wzbogacona jest o koncentrat czystego retinolu w stężeniu 4%. Reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając łojotok, tworzenie zaskórników, krost i zmian zapalnych. Aktywna witamina A jest także odpowiedzialna za proliferację nowych włókien kolagenowych i elastynowych, dlatego jest szeroko stosowana w zabiegach pojędrniających. W skład peelingu wchodzi także kwas glikolowy [10%], mlekowy [10%] i salicylowy [5%]. W celu ograniczenia zmian grudkowo-zaskórnikowych oraz przebarwień pozapalnych, zabieg wzmocniony jest przez silne inhibitory tyrozynazy jak kwas azelainowy [10%] oraz kwas kojowy [5%].

Innowacyjnym rozwiązaniem jest zastosowanie probiotyków w postaci enzymów proteolitycznych otrzymywanych w procesie organicznego rozkładu dyni. Probiotyki zapobiegają namnażaniu się szkodliwych bakterii, przez co zmniejszają i niwelują ryzyko powstawania infekcji oraz problemów skórnych.

Wyjątkowość zabiegu polega na regulowaniu pracy gruczołów łojowych oraz na balansowaniu mikroflory skóry, a nie tylko na efekcie złuszczania naskórka.